Sten

Jag skriver under på allt som Per-Emil eller vad han nu heter säger. Han glömde dock en grej och det var att jag fick in mitt tips i sista matchen! Tack för målet Kalle Lundvall!

Stort av tjejerna att vinna när de som Georg sa kändes som de gick på halvfart hela tuneringen förutom matchen mot blekinge.
För övrigt heter inte Georg Georg utan han är den kille som vann poänligan i SM för p15 när 90:orna var i västerås och härjade. Om ni vet så vet ni annars får ni söka upp det. Georg sover vet inte om han vill gå ut med sitt namn.

Kan bli en fortsättning för utikvarten redaktionen. Peter Blombergsson, överledare i uppland och vi jobbar på en lösning som kommer ge oss fri resa och boende till södermanland när 91:orna spelar SM slutspel senare i vår.


Om ni vill stödja den resan mejlbomba Peter!

Här är mejlen
peter.blombergsson@uibf.se


Då stänger jag butiken för nu med att säga

Tjo!


/ Sten och Erik Jällrud


Kommentarer
Postat av: Anonym

viktor strömqvist vann skytteligan p 15 för 90

2009-01-05 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0