Intervju med Micke Jansson

Micke funderar lite på frågan "hur känner du dig?" innan han svarar att han har ont i knäna, men han påpekar att det är så "jävla" kul när alla är taggade och det är det här alla har väntat på.

Micke om sin straff: "Jag börjar med att gå fram och kroppsfinta lite grann, jag försöker dra två långa dragningar innan jag kommer för nära målvakten, backhand-forehand-backhand. Jag fokuserar på vad jag ska göra när jag går fram."

Micke lever sin dröm när han lirar med Anton och Joel Norman, två riktigt bra spelare.

Johan, vår bloggkompis blir sur för att vi inte förberett fler frågor.

Micke var aldrig osäker på final, även fast man låg under mot Hälsingland med 4-3 med 3 minuter kvar och en förlust där hade varit lika med uttåg från SM.

Micke tror att Stockholms skyttar blir farliga. Stockholm är ett bra lag. Men Micke tycker Uppland har stora chanser att vinna. "Ingen är favorit i finalen".

Kalle Lundvall ligger bra till för allstarteam, enligt Micke. Anton har gjort mycket poäng och borde också ha goda chanser. Philip Skalin i Stockholm borde kunna komma med också. Johan Olsson borde verkligen komma med.

Micke säger att "Tjejerna måste vinna det här!" på frågan "Tror du tjejerna tar det här?"


Straffhjälten fick rätt i sitt tips om tjejguld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0